GRATIS FRAGT OVER 599,-
LEVERING 1-2 DAGE
14 DAGES FULD RETURRET
FRI OMBYTNING
bars light
search light
heart light
Der er ikke indgået en bindende købeaftale med ID2YOU, før du har modtaget en ordrebekræftelse fra os.
Alle priser er inkl. 25 % moms og i danske kroner, medmindre andet er angivet. Priserne gælder kun indenfor Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland. Der tages forbehold for: Valutaændringer Force majeure Leveringssvigt Afgiftsændringer Udsolgte varer og trykfejl
Den angivne pris ved bestillingstidspunktet er den gældende bestillingspris. ID2YOU forbeholder sig ret til at pålægge et bestillingsgebyr på DKK 50,00 inkl. moms, hvis bestillingen ikke er foretaget via ID2YOU.dk’s hjemmeside.
Varen skal tilbageleveres i original og ubrudt emballage, da varen efterfølgende skal kunne sælges som ny.
Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos ID2YOU's leverandør.
Ønsker du at afbestille eller annullere en allerede afgivet bestilling, bør det som udgangspunkt ske ved at fremsende en e-mail med emnet "Afbestilling" til mail@id2you.dk. Her bør bestillingstidspunkt samt ordrenummer fremgå. Har du modtaget en ordrebekræftelse pr. e-mail, kan denne returneres til afsender med teksten "Afbestilling!" indsat i emnetekst. Afbestilling skal ske inden kl. 14.00 samme dag, som bestillingen er foretaget.
De mulige betalingsmåder er: Dankort Visa Mastercard Mobilepay
Betaling trækkes først, når dine varer er afsendt. I tilfælde af en periode mellem ordreafgivelse og betaling, kan beløbet blive reserveret på din konto, indtil det endelige træk foretages.
Der ydes 2 års reklamationsret på produkter købt hos ID2YOU. Forskellen på reklamationsret og garanti kan ses under Køberegler. Er der yderligere reklamationsret eller garanti, vil det fremgå særskilt af fakturaen. Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden repareres denne vederlagsfrit hos os Skade på produktet som skyldes modifikationer eller misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten.
Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles inden rimelig tid efter varens modtagelse. Kunden opfordres på det kraftigste til at afgive erklæring omkring produktets fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen, idet undladelse kan betyde en forlængelse af afhjælpningsprocessen grundet fejlsøgning. Varer, der ikke indgår under reklamationsretten og/eller modtages uden forsvarlig emballage, vil blive om-emballeret, og der vil blive opkrævet et beløb svarende til ID2YOU’s udgifter til nødvendig og forsvarlig emballering. Varer, der returneres på efterkrav eller som sendes uden porto, nægtes modtaget af ID2YOU.
Ved tilbagesendelse af defekte eller forkerte varer til ID2YOU, hvor fejl eller defekt, defineret og angivet af kunden, ikke konstateres, vil varen blive tilbagesendt til kunden inklusiv et testgebyr. Testgebyret er 400 DKK pr. time inkl. moms. Testgebyret beregnes på baggrund af tid forbrugt i forbindelse med test og fejlsøgning. Varer bør returneres med en fakturakopi, hvor købstidspunktet for det reklamerede produkt fremgår, da varen ellers vil blive henlagt, indtil der foreligger fakturakopi og evt. fejlmeddelelse på produktet.
Alle produkter, der returneres til ID2YOU, skal være forsvarligt indpakket. ID2YOU anbefaler, at varen returneres via GLS eller UPS, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i deres systemer, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til ID2YOU. Yderligere har kunden mulighed for at kunne efterlyse pakken, såfremt udlevering ikke har fundet sted.
Såfremt der måtte opstå tvivlsspørgsmål, anbefaler ID2YOU, at du retter henvendelse til mail@id2you.dk eller på telefon +45 88 72 30 10. KLAGE Ønsker du at klage, opfordrer vi dig til at kontakte os direkte, så vi kan finde en løsning sammen. Hvis du ønsker at indgive en formel klage, kan du benytte EU's generelle klageformular via nedenstående link: EU's klageformular https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Reklamationsret Garanti Ombytningsret Rimelig tid Formodningsreglen
Reklamationsretten giver kunden ret til at klage over en vare med fejl eller mangler, som var til stede, da varen blev solgt. Kunden har to år til at opdage og reklamere over sådanne fejl. De første 6 måneder ligger bevisbyrden hos sælgeren, mens de efterfølgende 1½ år ligger hos kunden. Reklamationsret er en lovfæstet ret.
Garanti er en frivillig aftale mellem køber og sælger. Hvis der aftales en garanti på to år, kan kunden klage over alle typer af fejl og mangler i garantiperioden. I dette tilfælde skal sælger bevise, at fejlen skyldes mislighold fra kundens side. Garanti er ikke en lovfæstet ret.
Som udgangspunkt kan forbrugeren kræve at få en vare ombyttet i stedet for at acceptere en reparation. Tidligere var det omvendt indtil 1. januar 2002. For ombytningsret gælder det dog, at kravet ikke må medføre uforholdsmæssige omkostninger for sælgeren sammenlignet med en reparation.
I henhold til den nye købelov har forbrugeren altid to måneder til at reagere, efter en fejl eller mangel ved en vare er opdaget. Reklamationer indenfor 2 måneder betragtes som værende rettidige. Reklamationer kan dog også være gyldige efter to måneder, men det er sjældent.
Formodningsreglen betyder, at inden for de første seks måneder efter køb antages det, at fejlen var til stede ved købet. Dette sikrer en lempeligere bevisbyrde for forbrugeren indenfor de første seks måneder og letter processen med ombytning.
Ved køb via telefon eller internettet har forbrugeren 14 dages fortrydelsesret. Fortrydelsesretten gælder fra det tidspunkt, hvor varen overdrages til forbrugeren. Hvis du fortryder købet inden for 14 dage, refunderer vi varens pris. For at benytte fortrydelsesretten skal varen være afleveret til GLS, UPS eller en anden fragtmand senest 14 dage efter modtagelsen. Varen skal returneres i væsentlig samme stand som ved overdragelsen. Hvis varen ikke tilbageleveres i væsentlig samme stand, vil dens værdi blive vurderet ud fra en mulig salgsværdi.
Du er kun ansvarlig for værdiforringelse af varen, som skyldes anden håndtering end det nødvendige for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Du må undersøge varen på samme måde som i en butik, men du må ikke tage den i brug eller fjerne mærker. Hvis du bruger varen på en måde, der ikke er tilladt i en butik, og vi ikke kan sælge den igen til fuld pris, vil vi fratrække værdiforringelsen fra det beløb, du skal have tilbage. Hvis varen ikke længere har en handelsværdi, refunderer vi ikke købsbeløbet. Varen bør være forsvarligt indpakket ved returnering. Du bærer risikoen for pakken, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering og evt. track and trace nummer. Omkostninger ved returporto påhviler forbrugeren. ID2YOU refunderer beløbet inden 30 dage i overensstemmelse med forbrugeraftalelovens § 12c.
Der er 2 måder, du kan returnere varen på: Nægte at modtage varen fra postvæsnet og bede dem om straks at returnere varen til ID2YOU. Modtage varen og returnere den inden for 14 dage med en kopi af fakturaen som dokumentation for købet. Returadresse: ID2YOU Bornholmsvej 10 7400 Herning
Returnering som følge af fortrydelse sker på købers egen regning og skal returneres til ovennævnte adresse. Vi modtager IKKE pakker leveret til en pakkeboks! Vi anbefaler, at varen returneres via GLS eller UPS som pakkepost, så du kan spore pakken og sikre, at den når frem til os. Kunden kan også efterlyse pakken, hvis udlevering ikke har fundet sted. Varer returneret på efterkrav eller uden porto nægtes modtaget.
Alle produkter, der returneres til ID2YOU, skal være forsvarligt indpakket. Vi anbefaler, at varen returneres som pakkepost via GLS eller UPS. På den måde kan du spore pakken i GLS eller UPS’s system og sikre, at den er blevet udleveret til os. Kunden har også mulighed for at efterlyse pakken, hvis udlevering ikke har fundet sted.
Hvis du har spørgsmål eller tvivl anbefaler vi, at du kontakter os på mail@id2you.dk
ID2YOU behandler dine personoplysninger med formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik. Her kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, og hvilke rettigheder du har som registreret.
Først lidt info om hvad en cookie er for en størrelse? En cookie er data, der gemmes på din computer, telefon, iPad eller enhver anden enhed, når du er online. Det er en tekstfil, der indeholder enten almindelig tekst eller binære data. Alle de cookies, vi modtager, er anonymiserede, hvilket betyder, at vi ikke kan identificere dig. Det primære formål med cookies er at forbedre brugeroplevelsen på et website. Typiske eksempler inkluderer:
Der findes tre typer cookies:
På ID2YOU.DK hjemmeside anvendes cookies med det formål at forbedre din brugeroplevelse. Cookies, der sættes af ID2YOU.DK hjemmeside, har en levetid på 1 måned. Der bruges følgende typer af cookies:
Find vejledning til at slette dine cookies her: http://minecookies.org/cookiehandtering
Hvis du ikke ønsker at modtage cookies kan du blokere dem, slette eksisterende cookies fra din harddisk eller modtage en advarsel, før der gemmes en cookie. Hvis du klikker her http://minecookies.org/cookiehandtering, får du en vejledning i, hvordan du indstiller det i din browser. Du kan altid bruge hjælpefunktionen i din browser for at få mere information om cookie-indstillinger. Dette gør du typisk ved at trykke “F1” på din pc. Søg efter "cookies".
Du har ret til at få oplyst, hvilke personoplysninger vi behandler om dig. Du kan desuden til enhver tid gøre indsigelse mod, at oplysninger anvendes. Du kan også gøre indsigelse mod behandling af dine oplysninger til direkte markedsføring. Du kan samtidigt tilbagekalde dit samtykke til, at der bliver behandlet oplysninger om dig. Hvis de oplysninger, der behandles om dig, er forkerte, har du ret til, at de bliver rettet eller slettet. Du har i visse tilfælde også ret til dataportabilitet, hvilket vil sige at du modtager dine personoplysninger i et struktureret og almindeligt anvendt format samt ret til at få disse oplysninger overført til en anden ansvarlig. Du kan læse mere om dine rettigheder i Datatilsynets vejledning om de registreredes rettigheder, som du finder på www.datatilsynet.dk. Henvendelse om indsigtsret, indsigelse, tilbagekaldelse af samtykke, anmodning om rettelse eller sletning kan ske til mail@id2you.dk hvis du vil klage over vores behandling af dine personoplysninger, har du også mulighed for at tage kontakt til Datatilsynet. Du kan indgive en klage til det danske datatilsyn ved at følge dette link: https://www.datatilsynet.dk/media/7766/klage-til-datatilsynet.pdf Hvis du ønsker adgang til de oplysninger, som er registreret om dig, skal du rette henvendelse på mail@id2you.dk. Er der registreret forkerte data, eller har du andre indsigelser, kan du rette henvendelse samme sted. Du har mulighed for at få indsigt i, hvilke informationer der er registreret om dig, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataforordningen.